Kako do nas?

S klikom miške na spodnjo sliko se vam bo le-ta povečala.

Vaša končna točka je na naslednjih kordinatah: 45.846829, 13.963434

IZ SMERI LJUBLJANA (avtocestni izvoz)

Izberite izvoz Vipava. V križišču zavijte LEVO (Vipava). Sledite glavni cesti do krožišča, kjer izberete tretji izvoz (Vipava-center). Peljete po glavni cesti (skozi drevored). Na vaši levi greste mimo doma starejših Pristan ter stavbe ŠGV in nogometnega stadiona.
Po prečkanju mostu čez hudournik Bela – zavijete DESNO in peljete 20m naravnost (pred vami in na levi je vojašnica). Nato ponovno DESNO (sledite oznakam Dijaški dom ŠGV) kmalu ponovno peljete most čez hudournik Bela, mimo župnijske cerkve svetega Štefana po glavni ulici do starega trga. Na trgu zavijete DESNO in takoj nato LEVO v hrib. Da ste na pravi poti vam pove dejstvo, da teče po sredini asfaltne ceste betonski sistem kanalizacije. Sledite ulici do konca. Prispeli ste pred Dijaški dom. Tu je na razpolago parkirišče.

IZ SMERI NOVA GORICA (avtocestni izvoz)

Izberite izvoz Vipava. V krožišču izberete prvi izvoz (Vipava). Sledite glavni cesti do naslednjega krožišča, kjer izberete tretji izvoz (Vipava-center). Peljete po glavni cesti (skozi drevored). Na vaši levi greste mimo doma starejših Pristan ter stavbe ŠGV in nogometnega stadiona.

IZ SMERI AJDOVŠČINA (lokalna cesta)

Ob prihajanju v Vipavo bo na vaši desni Petrolova črpalka. Od črpalke slabih 50m še naravnost, nato zavijemo blago LEVO (na vaši levi bo vojašnica). Peljemo naravnost mimo vojašnice, preko mostu čez hudournik Bela, mimo župnijske cerkve svetega Štefana do starega trga. Na trgu zavijete DESNO in takoj nato LEVO v hrib. Da ste na pravi poti vam pove dejstvo, da teče po sredini asfaltne ceste betonski sistem kanalizacije. Sledite ulici do konca. Prispeli ste pred Dijaški dom. Tu je na razpolago parkirišče.

Aktualne objave

Prihajajoči dogodki

Bralni krožek

Sreda, 20. marec ob 14.30. Redno mesečno srečanje članov skupine krožka, skupaj s svojo mentorico Valentino Tominec. Več na …

Delavnica za materinski dan

Lepo vabljeni na delavnico ročnih spretnosti. Dobimo se ob 19:30–20:15.

Priložnost za spoved -POSTNI ČAS

Kaplan Ivan je na razpolago vsak dan. Posebej pa so za spoved predvideni naslednji dnevi: sreda, 20.3. od 15.00 –

Večer božjega usmiljenja

ČETRTEK, 21.3. Podobno kot lansko leto, bo tudi letošnji večer zaznamovan z obiskom članov skupnosti Emanuel in povezan s slavljenjem,

Obletnica smrti škofa Metoda Piriha

V soboto, 23.3. obhajamo tretjo obletnico smrti našega škofa Metoda. Z nami je v dijaškem domu preživel kar nekaj let